Εδώ, στο «ράλλυ των θεών», η e-enimerosi.com έζησε από κοντά την διαδικασία τερματισμού και αποχώρησης των πληρωμάτων.
Η σκόνη κάθεται αργά πάνω στα αγωνιστικά, την ώρα που οι μηχανικοί κάνουν τους τελευταίους ελέγχους και οι οδηγοί βγάζουν τα κράνη.
Ανάμεσά τους, κυριαρχεί μια γνώριμη φιγούρα. Ο Σεμπαστιάν Οζιέ, ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, φόρεσε ξανά το στεφάνι του νικητή στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη του νίκη σε αυτόν τον ιστορικό αγώνα, ο Γάλλος της Toyota απέδειξε πως η κλάση και η εμπειρία δεν ξεθωριάζουν. Μέχρι χθες, εκείνος ο θρίαμβος παρέμενε η μοναδική του στιγμή δόξας στο Ακρόπολις, σήμερα, η ιστορία ξαναγράφτηκε.
Στο parc fermé, ο Οζιέ δεν κρύβει τη συγκίνησή του. Η διαδικασία αποχώρησης είναι σχεδόν τελετουργική: υπογραφές, χειραψίες με την ομάδα, μια γρήγορη ματιά στον ουρανό σαν να ευχαριστεί τους «θεούς» του ράλλυ. Λίγα μέτρα πιο πέρα, άλλα πληρώματα φορτώνουν εξοπλισμό. Άλλοι γελούν για μια έξοδο που παρά λίγο να τους κοστίσει, άλλοι παραμένουν σιωπηλοί μπροστά στην ταλαιπωρία των ειδικών διαδρομών.
Η αντίθεση είναι χαρακτηριστική αυτού του αγώνα, βαριά μηχανήματα, σπασμένοι προφυλακτήρες, και δίπλα τους οικογένειες που τραβούν selfies με φόντο τα βουνά. Στο Λουτράκι, το Πάρκο Δεξαμενής δεν λειτουργεί απλά ως χώρος στάθμευσης· γίνεται το σταυροδρόμι όπου η εξάντληση συναντά τη λύτρωση, και όπου ένας Γάλλος θρύλος επιβεβαίωσε για δεύτερη φορά γιατί ο συγκεκριμένος αγώνας παραμένει ο πιο σκληρός και γοητευτικός του παγκόσμιου πρωταθλήματος.
Η e-enimerosi.com ήταν εκεί, καταγράφοντας όχι μόνο τους νικητές, αλλά και τις χαλαρές στιγμές λίγο πριν τα φώτα σβήσουν και τα service park αδειάσουν, περιμένοντας την επόμενη μάχη στη σκόνη των θεών την επόμενη χρονιά.


