22 Ιουνίου 2026
Αθλητισμός

Στεφανίδη χρυσή ως μαμά

Η Κατερίνα Στεφανίδη πήρε το πρώτο της χρυσό μετάλλιο ως μητέρα 

Η Κατερίνα Στεφανίδη δεν χρειαζόταν να αποδείξει τίποτα σε κανέναν. Χρυσή Ολυμπιονίκης, παγκόσμια πρωταθλήτρια, μια από τις κορυφαίες επικοντιστριες όλων των εποχών. Κι όμως, στον Βόλο εμφανίστηκε με έναν ρόλο ολοκαίνουριο: αυτόν της μαμάς. Έναν χρόνο μετά τη γέννηση του γιου της, ήρθε στον κόσμο στις 30 Ιουνίου του 2025, η Κατερίνα ανέβηκε στον διάδρομο, άρπαξε το κοντάρι της και πέταξε στα 4 μέτρα και 48 εκατοστά. Ήταν το πρώτο της χρυσό μετάλλιο ως μητέρα.

Για όσους ξέρουν από στίβο, η δυσκολία είναι τεράστια. Το σώμα μιας αθλήτριας αλλάζει, οι προπονήσεις διακόπτονται, ο χρόνος γίνεται πολυτέλεια. Εκείνη όμως όχι μόνο επέστρεψε, αλλά και ανέβηκε στην κορυφή. «Δεν αισθάνθηκα ότι έκανα καλύτερο άλμα σήμερα σε σχέση με άλλες φορές, όμως πήδηξα παραπάνω και βλέπω ότι ακόμα και η “κακή” μου μέρα βελτιώνεται. Αυτό είναι που μετράει», είπε με τη γνωστή της προσγειωμένη ειλικρίνεια. Λίγους μήνες νωρίτερα, τον Φεβρουάριο, την είχαμε δει σε ένα τρυφερό στιγμιότυπο: μαζί με τον σύζυγο και προπονητή της, Μίτσελ Κρίερ, και τον μικρό τους γιο να συζητούν την επόμενη προσπάθεια. Η εικόνα έλεγε τα πάντα.

Υποστηρίξτε την προσπάθεια των συντελεστών της e-enimerosi.com Η οποία ενημερώνει για όλα τα θέματα του ελληνισμού αλλά και του κόσμου. Μια σελίδα φτιαγμένη με αγάπη από ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται σε διάφορα σημεία της Ευρώπης. Μιας ιστοσελίδα της διασποράς με έδρα την Γερμανία και το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Κάντε την δική σας δωρεά εδώ για να βοηθήσετε την προσπάθειά μας. Σας ευχαριστούμε θερμά!!!