28 Ιουνίου 2026
Άρθρα Ρεπορτάζ Πολιτική

«Ἀπὸ Θεοῦ ἄρξασθε»: Το Άγιον Όρος, ο Σαμαράς και η ώρα της πατρίδας

Γράφει ο Νίκος Νικολόπουλος, πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Ελλάδος

Η πρόσφατη επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά στο Άγιον Όρος δεν ήταν απλώς μία ιδιωτική επίσκεψη πίστεως. Ήταν ένα σημείο επανεκκίνησης, εθνικό και πνευματικό. Έγινε δεκτός με κωδωνοκρουσίες και ευλογία από τους μοναχούς, και συνοδεύτηκε από μια λιτή αλλά ηχηρή δήλωση:

«Πολλοί ρωτούν αν κάνω κόμμα. Και θα συνεχίσουν να ρωτάνε».

Η απάντηση, ωστόσο, ήταν ήδη ειπωμένη πριν μιλήσει:

«Ἀπὸ Θεοῦ ἄρξασθε» – γιατί μόνο μια ηγεσία με αρχές, πίστη και εθνικό φρόνημα μπορεί να αντέξει στις καταιγίδες που έρχονται.

Στην Ελλάδα του 2025, τίποτα πια δεν λειτουργεί

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν απέτυχε απλώς. Κατέρρευσε ηθικά, εθνικά και πολιτικά.

• Παρέδωσε την εθνική κυριαρχία στη Συμφωνία Μαρεσεί και αποδέχθηκε το τουρκικό βέτο στην ΑΟΖ.

• Κατήργησε τον μειωμένο ΦΠΑ στα νησιά και αύξησε τον φόρο στα βασικά αγαθά σε 24%.

• Άφησε τον λαό να πνιγεί στις πλημμύρες και να καεί στις φωτιές, ενώ συγκάλυψε Τέμπη και ΟΠΕΚΕΠΕ.

• Άφησε απροστάτευτο τον Ελληνισμό ακόμη και στο Σινά, επιτρέποντας τη δήμευση της Ι.Μ. Αγίας Αικατερίνης – του σημαντικότερου ορθόδοξου μοναστηριού της Ανατολής.

• Και με την επίσημη παραδοχή του Υπουργού Άμυνας Νίκου Δένδια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης άνοιξε την “κερκόπορτα”: επέτρεψε στην Τουρκία να εισέλθει στον ευρωπαϊκό αμυντικό μηχανισμό SAFE, ακυρώνοντας στην πράξη το βέτο της Ελλάδας και παραχωρώντας ζωτικής σημασίας γεωστρατηγικά πλεονεκτήματα στον διαχρονικό ταραξία της Ανατολικής Μεσογείου.

Ο ίδιος ο υπουργός του, ο Νίκος Δένδιας, κατήγγειλε την τουρκική διείσδυση στον ευρωπαϊκό στρατιωτικό σχεδιασμό, φέρνοντας στην επιφάνεια μια σιωπηρή ήττα: η Ελλάδα δεν έχει πια φωνή ούτε ασπίδα εντός της Ευρώπης.

Και μέσα σε όλα αυτά, ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ξανά μόνος. Ο μόνος που μίλησε. Ο μόνος που αντιστάθηκε.

Πανικός στο Μαξίμου – Προσκλητήριο Σαμαρά για εθνική συστράτευση

Η επικείμενη κοινή παρουσία Καραμανλή – Σαμαρά στις 16 Ιουνίου προκαλεί τρόμο στο Μέγαρο Μαξίμου. Δεν φοβούνται το παρελθόν – τρέμουν το μέλλον. Γιατί ξέρουν πως όταν ο Σαμαράς μιλά για κυβέρνηση Μητσοτάκη και όχι Νέα Δημοκρατία, δεν απευθύνεται σε περιθώρια. Μιλά για τη βάση. Για τον λαό. Για την Παράταξη.

Για τη βαθιά Ελλάδα που δεν αλλοτριώθηκε. Που δεν έγινε «ζελέ» όπως κάποιοι θα ήθελαν. Που δεν δέχεται να βλέπει τη Νέα Δημοκρατία να μεταλλάσσεται βίαια από μουσαφίρηδες σε παρδαλό κόμμα χωρίς πυρήνα, αξίες και ταυτότητα.

Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο μόνος που φοβούνται. Και αυτό λέει πολλά.

• Έχει 22% αποδοχή εντός της βάσης της ΝΔ.

• Εκφράζει το 30% του εκλογικού σώματος που ζητά νέο κόμμα στον πατριωτικό και λαϊκό χώρο.

• Λειτουργεί ήδη ως αντιπολίτευση όταν όλοι οι άλλοι σιωπούν ή συναινούν.

Δεν έχει μηχανισμούς. Έχει λαϊκό έρεισμα. Δεν έχει συμβιβασμούς. Έχει εθνική μνήμη και πολιτική ραχοκοκαλιά.

Η δική μου θέση: Όχι απλώς φωνή. Κραυγή.

Ως Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος,

δεν απευθύνω έκκληση. Δεν ζητώ χάρη.

Μεταφέρω δημόσια την κραυγή αγωνίας των Ελλήνων πατριωτών.

Των ορθόδοξων Ελλήνων της ΝΔ, που δεν ντρέπονται για το κόμμα μας, αλλά πονάνε για την παραμόρφωσή του.

Και που δεν ανέχονται πλέον οι μουσαφίρηδες να διεκδικούν κυριότητα και να επιχειρούν τη βίαιη μετάλλαξη της ΝΔ σε παρδαλό κόμμα που να μοιάζει με ζελέ.

Των Χριστιανοδημοκρατών που βλέπουν τη χώρα να εκχωρείται.

Των πολιτών που δεν έχουν φωνή, γιατί όλοι οι άλλοι σιώπησαν.

Το πολιτικό και εθνικό κενό δεν αντέχει άλλη σιωπή.

Η Ιστορία απαιτεί.

Ο λαός περιμένει.

Και ο χρόνος μετράει αντίστροφα.

«Εάν όχι τώρα, τότε πότε;»

(Αντώνης Σαμαράς)

google news

Ακολουθήστε μας και στο Google news
Ακολουθήστε μας και στο Youtube

Υποστηρίξτε την προσπάθεια των συντελεστών της e-enimerosi.com Η οποία ενημερώνει για όλα τα θέματα του ελληνισμού αλλά και του κόσμου. Μια σελίδα φτιαγμένη με αγάπη από ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται σε διάφορα σημεία της Ευρώπης. Μιας ιστοσελίδα της διασποράς με έδρα την Γερμανία και το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Κάντε την δική σας δωρεά εδώ για να βοηθήσετε την προσπάθειά μας. Σας ευχαριστούμε θερμά!!!

Γεννήθηκε στη Φλώρινα το 1984, όπου τελείωσε το λύκειο. Συνέχισε τις σπουδές του Θεσσαλονίκη στον τομέα της Πληροφορικής και των Δικτύων και ασχολήθηκε παράλληλα με τον κλασικό αθλητισμό. Αργότερα εκπλήρωσε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, πέρασε από πολλά στάδια στην Ελλάδα, ασχολούμενος με τα κοινά και τα πολιτιστικά, ωστόσο μεγάλος έρωτας και μικρόβιο φυσικά πάντα παραμένει ο στίβος και η ενασχόλησή του με τα διοικητικά αυτού. Πλέον είναι για πάνω από μία δεκαετία κάτοικος του εξωτερικού, καθώς ζει και εργάζεται στην Γερμανία. Είναι ένας περήφανος πατέρας δύο παιδιών, ενός αγοριού και ενός κοριτσιού. Ένας άνθρωπος που όσο βρισκόταν στην μητέρα πατρίδα είχε εμπλακεί με πολλές δραστηριότητες. Ένα ανήσυχο πνεύμα που θέλει να εξερευνά νέα πράγματα, του αρέσει να ασχολείται με τα κοινά και προσπαθεί να κάνει έναν κόσμο καλύτερο. Θεωρεί τον εαυτό του άνθρωπο διορατικό, με οξυδέρκεια, με μεγάλη δόση αυτοσαρκασμού και αυτοκριτικής. Πλέον ως κάτοικος του εξωτερικού, οι σκέψεις, οι αντιλήψεις, οι ιδέες και τα όνειρα για το μέλλον έχουν μεγαλώσει κι εξελιχθεί. Η διαβίωση στο εξωτερικό μεγάλωσε την επιθυμία ανάδειξης του απόδημου Ελληνισμού, καθώς πριν ακόμη μεταναστεύσει, ήταν περήφανος για όλους τους Έλληνες της διασποράς. Ο ίδιος θέλει να αναδείξει με όποιον τρόπο μπορεί την ύπαρξη του Ελληνισμού στα πέρατα του κόσμου, και να τον μεταφέρει στην μητέρα πατρίδα. Η αρθρογραφία, τα ρεπορτάζ, οι τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές είναι ένα κομμάτι του εαυτού του πλέον, το οποίο δεν μπορεί να αποχωριστεί, και μέσα από αυτό το κομμάτι προσπαθεί να μεταφέρει την ύπαρξη της διασποράς στην Ελλάδα, αλλά και όλα τα καλά της πατρίδας προς όλους στην διασπορά. Ελπίζει και προσπαθεί να το κάνει καλά!!!