Χρυσό για την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη στα 35 χλμ. βάδην.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του βάδην, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 35 χιλιόμετρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου, που διεξάγεται στο Μόναχο, καθώς τερμάτισε κρατώντας.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του βάδην, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 35 χιλιόμετρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου, που διεξάγεται στο Μόναχο, καθώς τερμάτισε κρατώντας.
Τα κορίτσια του ελληνικού ανσάμπλ απέδειξαν ότι δεν τις θεωρούσαν τυχαία φαβορί για τον κορυφαίο τίτλο. Η Ελπίδα Εγγλέζου, η Καλομοίρα Καρόκη, η.